2012. május 17., csütörtök

Kreatív-Görcs: Kocka póló - és némi csemegézés

Ahoy mindenkinek!


Itt van az ideje,hogy újra írjak, MÉG PÁR ÓRÁM VAN az utolsó írásbelimig, és az izgulhatnékot el kell valahogy verni. Kezdeném egy boltmustrával:



Claires's!
Hasonló bolt a Bijou Brigitte-hez, viszont árkategóriában kicsivel alacsonyabban van. A másik pedig a kínálat, ami háromszorosa az előbbinek, ráadásul minden sokkal színesebb, vidámabb, és mindenki találhat neki tetszőt.
A bolt inkább a fiatalabbakra specializálódott, de zömmel vannak elegáns holmik is. Az első, ami egyből szembe jött velem, az egy állvány a négyből(!) amin csak pici fülbevalók voltak, 1000ft körül, de nem ám egy pár! Maximum 5, de minimum 2 pár, azonos színben vagy stílusban.

Amit találtam? Táskák, sminkpaletták, ékszerek, hajbavalók, kiegészítők, stb. Szoktam azt játszani, hogy ha az eladó rám akaszkodik, hogy valami olyat kérdezek, ami biztos nincs a boltban. Gondoltam poénból elsütöm, hogy nincs-e véletlenül fekete csipkés nyakpántjuk?  ÉS VOLT. 2 helyen hat-kilencféle fekete gyöngyös-csipkés, amit csak akarsz. Dark gothic vonalon antikhatású ékszerek, csipkekesztyűk, ujjatlan kesztyűk, gyönyörű karkötők, alig bírtam elszakadni :)


Végül egy szív alakú pöttyös tükörrel, és egy pár fekete, hajbavaló rózsával távoztam, voltam olyan okos, és két fiút vittem magammal, annyira bomlottak a sok fura holmin, hogy már az eladólányok is fetrengtek.

Termékmustra következik!
Mivel nagy rúzsmániás vagyok, és odáig vagyok a vörös legtöbb árnyalatáért, nem is volt kérdés, hogy mivel lepem meg magamat a ballagási pénzből.
A választott prédám akciósan volt 480ft, érzékien vérvörös, a Manhattan X-treme Last & Intense Red 45M-es árnyalata. Szokásom megszagolni a rúzsokat, legfőképp azért, hogy miféle anyagokból rakták össze, persze nem vagyok egy Jean-Baptiste Grenouille, (lásd Parfüm című regény), de ha egy rúzs avas, akkor inkább nem veszem meg. Ez után a teszterből húzok egy csíkot a kezemre, mint egy mini allergia-próbát. Addig sétálok körbe-karikába a boltban, ha nem viszket és nem jön semmi egyéb csúnya reakció, akkor már jöhet is. Igazából kifelé menet kaptam fel, megszagoltam, megnéztem a színét, és tudtam,hogy ez A vörös rúzs.

Mihez is lehetne hasonlítani? Talán intenzív vérvörös, amolyan Dita von Teese-féle. Tegnap ki is próbáltam, és bizony, nagyon extrémen élénk, viszont el lehet vele érni az instant olvadáspontot: a jól megválasztott vörös rúzs (vörös hajhoz vigyázni kell, vagy sötét, vagy égővörös, bár a haj árnyalatától függ) zárt helyiségben megemeli a hőmérsékletet két fokkal, és minden férfi cseppfolyóssá válik. (hehehe)

Hát igen, Dita kisasszony az egyik nagy ikon számomra, mindig a nagybetűs NŐ marad, fehér bőr és vörös rúzs időtlen keveréke!



Node, eljött az idő, hogy új barátomat (igazából régi-új) bemutassam: 


Igaz, a vonalak az utólagos fehérítés miatt nem látszanak rendesen, viszont büszkén mutatom első (azóta van fehér-fekete) kocka-pólómat, amit magam pingáltam.
Iiigen, Skyrim-póló, jól látjátok. Kevés dolog bolondít ennyire magába, és ezzel a kis kreatív kitöréssel kapott egy megunt felsőm egy újabb esélyt. Ami nem látszik, hogy a sárkánylogó mellett a hátán is van minta, igaz, ez kísérleti darab, ami pedig sárkánnyelven az egyik fedőnevem, és a Dovakhiin szócska. A Dovakhiin a Sárkányszülött, akinek az a dolga a történetben,hogy a visszatérő sárkánypajtásokat rendre rakja, és különleges erejébel magába szívja azok lelkeit, és a sárkánymágiát (ill. kiáltásokat) magától képes elsajátítani, legvégül a fősárkánnyal megverekedni. Ez a dolog amúgy a játék fő mozgatórugója, erre épül a főküldetés is, stb, stb. (erről majd máskor egy játékajánlóban ^^)



Még találtam 2 pólót, így el fogom készíteni (ha az írásbeli után marad még erőm) a tökéletes verziót- fekete fehér mintával,mint itt, viszont a fehér felső elrendezésével:
* Elején a sárkányminta, és alá kerül a Dovakhiin felirat
* A hátára pedig a kedvenc kiabálásokkal

Mostanra be is fejezem az írást, mielőtt még túlságosan elterelném a figyelmemet...Még van egy órám megebédelni, összekészülődni, és odaérni az írásbeli helyszínre. Huhh, még mindig izgulok! Nagyonnagyonnagyon remélem,hogy jót írok, remélem az internet szellemei is drukkolnak nekem ><

Délutánra cikkajánló kis kreatívosoknak:
Fagyialbum gyereknapra (nem csak gyerekeknek!)
Frissülésre vágyóknak falfestés

És amit tdi megcsinálok:
Egy kis rókamóka- asztali lámpa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése