2013. június 1., szombat

Challange accepted! - 4



Nevezz meg egy klisét vagy sztereotípiát, ami kapcsolatba hozható veled.
adcn.am-ca,.ms.-aí.,x-aís.jfdkahfjahmcnmnm,
Hm. Ebbe elég nehéz belegondolni, döntésképtelenségben összeszedtem párat.



Fehér bőr, fura test



Ugye nagy sztereotípia, hogy minden goth legalább olyan fehér,mint egy kriptaszökevény. Nekem pedig északi típus létemre hihetetlenül világos a bőröm, a szeplősödésen kívül másra nem futja neki, maximum egy kis sárgás színre, amit többszöri leégés után. A karomat és az arcomat éri csak közvetlen többnyire napfény, egy tél alatt annyira fehér lesz a bőröm, hogy világít a napfényben.
Az északi bőrtípushoz tartozik maga az alkat is, ami inkább alacsony, zömök felépítésű test, kerekebb idomokkal, az átlag barokk szépségideál, így alapvetően kiestem a mai szépségipar által megteremtett ufó jellegű "szépségből".







 Nőies


Sok helyen átlagban ténylegesebben hölgyek a goth leányzók, (elég sok embert látok, aki annak nevezi magát, mégsem törődik jobban magával,mint egy "csöves" rocker. Nem leszólni akarok senkit, de nem találtam rá jobb szinonimát) és sokszor igényesebbek, mint más szubkultúrák tagjai, nálam ez a mániákus szépség ( nem az emberi, hanem a világban mindenhol megtalálható) kereséssel párosul. Szinte sosem hordok nadrágot, mindig ruhát, vagy szoknyát blúzzal, nagyon sok csipkét, könnyen libbenő anyagot, amik kihangsúlyozzák az alakomat. Én megőrülök, ha zsíros a hajam, vagy valakinek pattogzik a körme, ezért igyekszem mindig egy minimális szinten ápolt lenni,  még akkor is, ha nem színházba megyek, hanem az utcára. A nagyon magas sarkú csizmát nem szeretem, inkább a kerek orrú, lapos talpú cipőket, azért akad a cipők között 1-2 pár 5 centis sarok is, amit még bír a lábam,és nagyon elegáns. Színekből ugye fekete, bordó, kék, galambszürke és lila, mihez van éppen kedvem, vagy sokszor hordok fekete ruhát fehér csipkével, és világos kiegészítőkkel, az mindig egy biztos aduász (:




Horror és fantasy, kultúra, művészet


Szó miszó, imádom a horrorfilmeket, az ijesztő történeteket, meg a szörnyeket, ráadásul veszélyesen fantasy bolond is vagyok, ami csak tetézi a dolgot. Mindenképpen kultúrfüggő is vagyok, ez azt jelenti,hogy sokat olvasok, imádom a színházat, a művészeteket, magam is a művelőjének tartom magamat, jó úton haladok a szakmabeliség felé rajzból, írni mostanság annyit nem szoktam, de régen ontottam a történeteket.









Borongós, különc alkat

Régi klisé,hogy aki feketében jár, gyászol, vagy depressziós. 
Jómagam kedvelem a kissé komor, csendes hangulatú dolgokat, gyakran merengek el dolgokon, nem vagyok egy túl pörgős alkat, se egy bulizós, a péntek este nálam nem bulizással, hanem olvasással, filmnézéssel, esetleg játszással telik.  Szeretem a társaságot, de inkább a zajmentes helyeken érzem jól magamat. Sokszor megyek el sétálni, felfedezni régi házakat, régi fotókat keresgetni, egy-két gondolatot rögzíteni közben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése