2012. április 26., csütörtök

Szépségnap


Szépessséges estét mindenkinek!

Kicsit hosszú a hét, főleg, hogy non-stop érettségi feladatok kergetnek, esszék, és miegymás...
Erre muszáj egyet pihenni a péntek előtt, mégpedig egy már jól megérdemelt szépség-nappal.




Új pajtásként tisztelhetek egy tubusnyi GARNIER arcápolót, ami egy amolyan 3 az 1-ben csodabogár. Bevallom, kicsit ódzkodtam tőle, mert úgy kaptam meg, hogy mentolos, és nem árt óvatosnak lenni. Elsőként végigmustráltam, mi mindent lehet vele csinálni, és többfunkciós révén először az egyszerűbb lemosó felhasználását próbáltam ki. Szagra nincsen vele semmi probléma, állagra sem, talán csak annyi, hogy nem olyan könnyű lemosni, miután felkented az arcodra, de a legjobb megoldás ilyenkor a meleg víz.
Második verziója a peeling, á lá  bőrradír, ennek viszont tökéletes! Utolsó felhasználási lehetőség pedig az arcpakolás. Óva intenék mindenkit attól, hogy 5 percnél tovább hagyja fent a krémet (3percet javasol a leírás) mert itt már meg lehet érezni, hogy ez bizony mentolos, és lehet,hogy valakinek a bőre nem fog örülni a szárazjég-hideg pakolásnak.



Ezek után jöhet a karomápolás! Nekem eléggé megviseli a mosogatás a körmeimet, úgy,hogy hatásos módszert dolgoztam ki a töredező körmökre:
A lakk eltávolítása után kell hagyni 1-2napot vagy minimum néhány órát pihenni. Ezután kicsiny mancsunkat érdemes belemártani egy tálka olívaolaj- tökmagolaj-keverékébe, és hagyni, hogy beszívja azt. (Ha nincs kéznél tökmagolaj, akkor jó az olíva magában is)

Egy kis stílusváltásra van szükségem, mert már unom az egyszínű lakkot, így úgy döntöttem, kipróbálom a Jillian Venters (aka. Lady of the Manners) Bloody Manicure-ét , nekem iszonyúan tetszik, és a kedvenc lakkomat is tudom használni (hehe).


Ééés persze a testápolás többi része, hajmosás, ilyesmi :)
Nem szeretek túl sokáig pötyögni ezzel, inkább havonta 1x megcsinálom ezt a szépség-napot, és kipróbálok valami újabbat.

Na, vár a teám, és némi tanulni/alkotni való, úgyhogy itt az ideje elköszönnöm, legközelebb bemutatom az újonnan dekorált loli táskámat :)

Búcsúzóul legyen egy Addams Family musical-dal, és egy szép kis video:







További szépességességes estét mindenkinek! ^^ ~


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése