2013. május 20., hétfő

Challenge Accepted! - 2

Eljött a második kör, némi kutakodást igényelt, de íme:

2. nap: Ossz meg egy fotót gothságod korai időszakából. (amikor még babadenevér voltál  )


Hát...  Ezeket találtam :D


Itt egész tűrhetően nézek ki, babybat-ség ide, vagy oda. Ez a kép 2008-ból maradt fent, nagyon nagy ász nem voltam a sminkelésben (inkább elvette a kedvemet a családi piszkálódás, úgy,hogy nem sminkeltem magamat túl erősen, ez egy szemceruzát meg szempillaspirált takart). A rengeteg karkötőről leszoktam, És akkortájt nőtt meg a hajam, elég hülyén néztem ki frufruval...


Gondolom feltűnt,hogy nem nagyon nézek a kamerákba. Ez azért van, mert nagyon nem szeretem a vakut, ha pedig lentről néz valaki felfele, az eléggé rontja vizuálisan az IQ-ját, én meg nem akartam inkább tetézni a dolgot :D
Na, az utolsó kép, megpróbálkoztam néha titokban egy-egy erősebb sminket készíteni, a csillámos szemhéj lett volna a lényeg,de fotón nem sikerült. A barnulás esélyét is feladtam ilyenkorra, inkább próbáltam vele megbarátkozni, és az akkor már vörösödni kezdő narancssárgás-szőkés-izé hajammal (ami magától lett ilyen, 13 évesen levágattam, azóta ő úgy döntött,hogy elkezd vörösödni, utoljára a születésemkor volt vörös hajam, aztán kiszőkült...Scumbag DNA...). 14 évesen vettem meg az első mééég szegecsesebb nyakörvemet, amit a suliban sajnos nem hordhattam, de néha-néha felvettem, amikor nem ott voltam.




Vicces,hogy amúgy nem is volt annyira rossz a fekete rúzs, persze écelődtek rajta, az iskolában lemosatták volna, de szerettem, az első fekete körömlakkom ilyenkor már félig volt, szóval ilyen titokban voltam goth. Legalábbis egyenlőre ;) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése