2012. március 21., szerda

Ajánló- Szépség(és) ápolás

Szépességes estét!

Újra rám tört az írhatnék, ezért most nem menekül senki, mert itt töltöm ki magamat. Régóta terveztem témánként mustrálgatást könyvekből, filmekből, és blogokból, most legyen a téma...
A szépség, avagy a klasszikus dark szépség, mert ugye mostanság kezdik hiányolni a rég halott színésznőket.

...Arc, blog, videó, kedvenc... Lássuk sorban!


Akit méltán nevezhetünk klasszikus dark szépség mintaképnek, az nem más,mint Morticia Addams. Hűvös, elegáns, és szenvedélye,s amitől minden férfi vérnyomása megugrik. Sokféle Morticia volt már a filmtörténelemben, én viszont szeretném kiemelni Carolyn Jones-t (képen), aki kivételesen gyönyörű Mrs. Addams. A mozifilmben ott van Anjelica Huston, aki inkább a humorával győzött meg engem. Majd, ha hozzájutok a sorozathoz, akkor talán jut egy bővebb beszámoló is belőle...



Blogból bizony rengeteg akad, habár zömmel külföldieken lógok, mégis találtam pár olyat, amik nagyon jók. Az én mániám ugye a barkácsolás, és kísérletezés, ezért némi inspirációt lehet meríteni innen-onnan, e heti oldal a~ Gothic Beauty Blog ~ ahol máris belemerültem a cikkekbe. Terméktesztelés,végre! Ugyanis nem igazán szeretem, hogy a legtöbb sminkcuccot nem lehet kipróbálni (mert ugye a nyakadban van a biztonsági őr,mert nyilván te akarsz lopni valamit) az én bőröm pedig érzékeny bizonyos dolgokra...
Az oldalon van még handmade sarok is, és már tudom, mit kezdjek a kivénhedt balerina cipőmmel. :) Emellett tele van játékokkal is, amire most neveztem be holnap jár le pont, úgyhogy megvan az izgije a dolognak ;)

Youtube- bugyorban pedig sminkelős videók garmadája vár ránk. Sokat láttam belőlük,de a többjét ugyanolyannak találom, mint az első 5-öt, és 3kg sminkkel kezdik, ami kissé megviseli az ember lányának a bőrét. Én a "kormolós" szemfestés helyett jobban preferálom a szemhéjtust, erre találtam is egy nagyon szép variációt, alkalomra ki is fogom próbálni:


A lány haja és szemei gyönyörű szépek, ha nem lennék vörös, már rég ilyenre festettem volna. Ráadásul egy világos, ezüstös árnyalatokkal dolgozik, amitől kialakul ez a porcelánbaba arc, ha esetleg nem akarunk túl erősen kifestve lenni.


+1: A mániám a körömlakk, és sok-sok keresgélés után megtaláltam A SZÍNT, ami minden szinten passzol hozzám. Ez pedig a Maybelline mini Colorama 33 (Berry Jam) árnyalata (Balról a második). Elegáns sötétvörös, ami nem csúnya, remekül passzol a barnához és krém fehérhez is, szinte bármilyen összeállításomhoz passzol, és márkaszinten nem is drága. Ráadásul tartós is! Előtte volt egy SHE, ami hasonló árban volt, de az első pár nap után lepattant, és attól sikítani tudnék. Ezzel lehet mosogatni, egy rétegben is ízléses, de én kétszer kenem fel egy alapszínre, és nagyon elégedett vagyok vele. Lányok, ne felejtsétek el a hűtőbe rakni a körömlakkot, mert akkor sokáig fogja bírni ;)
Különösen ajánlott erős, vagy sötét színeknél, mert azok hamarabb mennek át folyékonyból ragacsos állapotba.

Ennyi lenne a mai kirohanásom, Addig szárítgatom a cipellőmet, holnap meg lesz ragasztva, és aztán jön a díszítés ^^

A cikkíró jelenleg így néz ki. 

A kép a Pusheen the Cat blogról van. Egy oldalnyi ilyen macska, és máris jobb a nap.


További Szépességes estét mindenkinek! ~






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése