2012. március 30., péntek

Ajánló- Röhögőgörcsöt mindenkinek!

Péntek!

Most nem fogom elénekelni a sokat vitatott dalt erről a napról, inkább megmutatom, mivel hoztam vissza a maradék jókedvemet:


Addams Family 
Sikerült megszereznem az első részt!!! Angolul, és felirattal, de így is jó, és nem is olyan rossz a szinkron után :)
Elég régen láttam már, és most hihetetlenül sokat nevettem rajta. A báljelenetnél egy "Addams család, fogadj örökbe" csillogó tekintetes görcsöt kaptam, Morticia és Gomez olyan édesek együtt.





 Polyvore

 A Polyvore egy olyan oldal, ahol össze tudsz magadnak állítani különböző ruhaszetteket, A Chanel táskáktól a H&M ékszerekig minden megtalálható, sőt, még azt is megnézheted, az egész mennyibe kerülne. Én összeraktam a kedvenc mindennapi szettjeim egyikét.
 A táska csak nagyjából néz ki úgy, amilyet magamnak varrtam, viszont a többi passzol :)
A közeljövőben szerintem felrakom a többi összeállítást, amit csináltam



 Skyrim

No igen, le se tagadhatnám, hogy imádok kockulni. Habár a játéknak megvannak a furcsaságai (pl. a lovak hegyi kecskeként élhettek hamarabb,mert a 90fokos hegyen is képesek felmenni, a nekromancia egy elég divatos hobbi, és egyik halott sem akar békében nyugodni...) 
Akit ez nem zavar egy gyönyörű fantasy világban kóricálhat, vadászhat sárkányokra, kergethet kis istenségeket, stb. Én egyből kiválasztottam a legeslegebb hipster fajt (a háromféle elfből a Wood Elfet), és rengeteget játszottam vele. Érdemes még megjegyezni, hogy nagyon igényes játékot tudhat maga mellett a Bethesda játékcég, a zenét pedig nagyzenekarral vették fel, amit két CD-s változatban adnak a díszdobozos játék mellé. Voltam olyan aljas, hogy ezt bedobtam háttérzenének a szalagavatómra, a töri tanárunknak még tetszett is :)



Skittles


Abból pedig naná, hogy savanyú! 
 Még mindig szeretem szín szerint kiválogatni, és szivárványsorban leenni belőle egyet-egyet :)


Steampunk Esküvő

 Egy képgaléria, hihetetlenül szép képekkel egy nem mindennapi esküvőről. Nem igazán szeretem a menyegzős képeket, de ezeket imádom ~
Victorian Steampunk Weeding


MOME felvételi!

 Jájj-jájj-jájj végre-végre-végre! :D
Éppen tegnapelőtt ugrottam fel a holnapra, és pont aznap rakták fel a felvételi feladatokat, és április 10-11-12.-én megyek felvételizni, hú de izgulok :)))
Négy szakra jelentkeztem, és most látom, hogy az animáció szakhoz KÉPREGÉNYT kell csinálni juhhhúúú :D
És van rá egy egész tavaszi szünetem, már csak A/2-es művészmappát kell valahol vennem...

 Táncolj "goth-ul"!
Iszonyatosan jó, még a végén meg fogom tanulni.
Imitt a video-link!

Utolsónak pedig jöjjön a cukiság-rovat :)


Jó pénteket mindenkinek, Most Mademoiselle Noir megissza a kedvenc tejeskávéját a Pixie nevű kiscicás bögréjéből, aztán később továbbáll összeszedni a hétvégére a holmijait, és végül szeretett fűzőjében felpattan egy piros vonatra, a többi meg már hétvége :)


1 megjegyzés:

  1. Addams Family! Abból sohasem elég. :)
    A Táncolj "goth-ul" videó nagyon találó. :D Jót nevettem rajta.
    Sok sikert a felvételidhez! Szurkolok neked. ^-^

    VálaszTörlés